marți, 27 septembrie 2011

chestii..

Astazi mi-am facut curaj sa ma uit in albumele vechi, cu poze de familie, de cand eu eram  cat o boaba sau chiar de pe vremea cand eu eram doar un gand. Nu stiu ce m-a determinat sa fac asta. Poate dorul si tristetea care s-au strans in sufletul meu. La un moment dat , am dat de o poza forte veche dar superba .O scot din album, o iau in mana si o strang in brate.Apoi revin la pozitia initala.Ma uit lung la ia si parca incep sa imi amintesc ziua in care  a fost facuta poza . Parca simt si acum mirosul dulce al florilor din imagine.Alte erau vremurile atunci.Puteam cere orice si puteam sa sper orice.Aveam impresia ca la un moment dat are sa se intample.Acum..Privesc fotografia si parca simt ca revin la realitate, simtindu-ma ca dupa o calatorie in timp. Vag vad ca un  colt al fotografiei se uda.De abia atunci realizez ca o lacrima se prelingea pe obrazul meu. Amintirile sunt frumoase . Dar dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu